Βασίλης Φυσεντζίδης
vasilis fusentzidis
Βασίλης Φυσεντζίδης

Σύμβουλος κοινωνικο-οικονομικής ανάλυσης με εκτενή εμπειρία στην Έρευνας Αγοράς και το Account Planning.

Βασίλης Φυσεντζίδης

Ο Βασίλης Φυσεντζίδης διαθέτει εκτενή εμπειρία στον χώρο της Έρευνας Αγοράς και Στρατηγικής Επικοινωνίας (Account Planning) από το 1982.

Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του – ΜΒΑ στο Concordia University και BA στο Deree College – ξεκίνησε την καριέρα του στη Nielsen. Στη συνέχεια, μεταπήδησε στον χώρο της επικοινωνίας στη Saatchi & Saatchi.

Η πρώτη του επιχειρηματική δραστηριότητα ήταν στη Centrum/Yankelovich, στην οποία διετέλεσε Διευθύνων Σύμβουλος. Συνέχισε στην Edge Research and Consultancy ως κύριος μέτοχος και Διευθύνων Σύμβουλος. Η τελευταία εξαγοράσθηκε από την GfK, διεθνή όμιλο στην Έρευνα Αγοράς. Έτσι δημιουργήθηκε η GfK Hellas στην οποία υπήρξε Διευθύνων Σύμβουλος.

Παράλληλα, διετέλεσε καθηγητής στο Deree College και στο Institute of Marketing για περίπου 20 χρόνια.

Σήμερα, δραστηριοποιείται με την ιδιότητα του συμβούλου στην κοινωνικο-οικονομική ανάλυση. Στον ελεύθερο χρόνο του ασχολείται με τη φωτογραφία και είναι απόφοιτος του New York Institute of Photography.