egg speed matching

Συνάντησε τη startup στην οποία θες να εργαστείς. Βρες τους συνεργάτες που αναζητάς για να στήσετε μαζί μια επιχείρηση.

Κάθε χρόνο, μέσα από το egg speed matching έρχεσαι σε επαφή με ανθρώπους σαν και εσένα, που αγαπούν την καινοτομία και θέλουν να ζήσουν νέες επαγγελματικές εμπειρίες.

Οι ομάδες του egg – enter•grow•go αναρτούν εδώ τις θέσεις εργασίας που θέλουν να στελεχώσουν. 

Δες τη θέση που σε ενδιαφέρει. Επικοινώνησε άμεσα με την ομάδα ή έλα σε ένα egg speed matching event, που διοργανώνουμε στις εγκαταστάσεις μας  (Λ. Συγγρού 190, Καλλιθέα), και γνώρισε από κοντά τους startuppers, με τους οποίους θες να συνεργαστείς.

Chief Financial Officer

Αναζητούμε άτομο με εμπειρία στο τομέα των επιχειρήσεων το οποίο θα στελεχώσει το οικονομικό τμήμα της εταιρείας και με τις γνώσεις και την εμπειρία του θα την βοηθήσει να αναπτυχθεί. Ταυτόχρονα θα έχει την ευκαιρία και ο ίδιος να αναπτυχθεί μαζί μας και να γίνει μέρος της ομάδας μας.

Πιο συγκεκριμένα οι αρμοδιότητες του θα περιλαμβάνουν:

  • Διαχείριση όλων των οικονομικών και λογιστικών εργασιών
  • Budget and forecast preparation
  • Financial reporting
  • Risk management
  • Εκπόνηση business plans
  • Παρακολούθηση δεικτών απόδοσης

Προσφέρουμε ένα ελκυστικό πακέτο που περιλαμβάνει δημιουργικό κλίμα εντός της εταιρείας, φιλοξενία στη κορυφαία θερμοκοιτίδα της Ελλάδας και τις αντίστοιχες εξαιρετικές ευκαιρίες γνωριμίας και δικτύωσης καθώς και μακροπρόθεσμο πλάνο ένταξης στη μετοχική σύνθεση της εταιρείας με την επίτευξη των στόχων. Μισθός ανάλογα με την εμπειρία και τη συμφωνία που θα γίνει.

Intern: Marketing and Communications Specialist

We are currently looking for an enthusiastic Marketing and Communications Intern to join our team and spread the word about our services across multiple online and offline channels. Using your input and initiative to optimize our marketing content and strategies, you can help us grow together.

Your major responsibilities will include:

  • Creating and managing online and offline marketing content: blog-posting, selecting relevant visual communication footage, writing texts and descriptions for our website, banners, flyers, etc.
  • Updating our social media profiles in collaboration with the rest of the marketing team.
  • Researching the market for new trends and prospects across the property management and hospitality fields.
  • Creating questionnaires in order to measure customer satisfaction and collect feedback.
  • Proposing a SWOT analysis (strengths-weaknesses-opportunities-threats) to the marketing team.

Your desired skills are:

  • Undergraduate student in Marketing / Digital Marketing / Communications or another relevant field.
  • Excellent written and verbal skills in both Greek and English.
  • Great copywriting skills.
  • Experience in quantitative / qualitative market research and data analysis.
  • Team spirit: strong communication skills and the desire to work as part of a team.
  • Work experience or related coursework / projects will be considered a huge plus.

Your benefits joining 3H Services:

  • Networking in a dynamic startup work environment.
  • Active learning by implementing your academic knowledge in combination with your ability to work as an aspiring marketeer.
  • Receiving constructive feedback by a young team so that you can improve your skills.
  • The opportunity to share your initiatives and develop your team spirit while gaining experience relevant to your field.
  • We thank all applicants for applying; however, only those selected to interview will be contacted.

Intern: Digital Marketing Specialist

We are currently looking for an enthusiastic Digital Marketing Intern to join our team and help us measure, execute and optimize our online presence across multiple online channels and to eventually grow together.

Your major responsibilities will include:

  • Planning, implementing and measuring our online marketing campaigns and activities.
  • Developing and testing marketing content in order to optimize our website’s performance and presence in search engines.
  • Updating our social media profiles in collaboration with the marketing team.
  • Gathering data and conducting market research to help identify prospects, analyze digital metrics and report on our performance.

Your desired skills are:

  • Undergraduate student in Marketing/ Digital Marketing/ Communications or another relevant field.
  • Excellent written and verbal skills in both Greek and English.
  • Experience in quantitative research and social statistics (SPSS, R or any other relevant statistics software).
  • Team spirit: strong communication skills and the desire to work as part of a team.
  • Work experience or related coursework / projects will be considered a huge plus.

Your benefits joining 3H Services:

  • Networking in a dynamic startup work environment.
  • Active-learning by implementing your academic knowledge in combination with your ability to work as an aspiring marketeer.
  • Receiving constructive feedback by a young team so that you can improve your skills.
  • The opportunity to share your initiatives and develop your team-spirit while gaining experience relevant to your field.
  • We thank all applicants for applying; however, only those selected to interview will be contacted.

B2B Marketing Sale

Ζητάμε έναν αποτελεσματικό συνεργάτη που να μπορέσει να αναλάβει τις πωλήσεις του προϊόντος στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών σε χώρες του εξωτερικού.

Συνεργασία είτε με μισθό, είτε με απόκτηση μετοχών της εταιρείας, είτε με συνδυασμό αυτών.

Net Developer

Ζητάμε Developer με γνώσεις σε .net framework (vb.net, c#, asp.net), και σε Microsoft SQL Server. Θα ήταν επιθυμητές γνώσεις σε System Administration.

Συνεργασία είτε με μισθό, είτε με απόκτηση μετοχών της εταιρείας, είτε με συνδυασμό αυτών.

Project Manager – Business Administrator

Εταιρεία: Η Airbots είναι μια δυναμική, καινοτόμος εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα της Γεωργίας Ακριβείας με χρήση drone, robotics, ΑΙ, ML, machine vision, GIS κ.ά. με στόχο την αυτοματοποίηση και την μείωση του κόστους της αγροτικής παραγωγής.

Ρόλος: Διαχείριση έργου, παρακολούθηση υποχρεώσεων έναντι κρατικών φορέων, υποβοήθηση διοίκησης, προγραμματισμός και συντονισμός ενεργειών, συνεργασία και επίβλεψη με το λογιστικό γραφείο. Η περιγραφή του ρόλου είναι ενδεικτική, σε περιβάλλον startup η ομάδα αντιμετωπίζει οτιδήποτε απαιτούν οι περιστάσεις.

Υπόβαθρο: Συναφές πτυχίο και κατά προτίμηση πρότερη εμπειρία σε περιβάλλον startup.

GIS Database and Full Stack Developer

Εταιρεία: Η Airbots είναι μια δυναμική, καινοτόμος εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα της Γεωργίας Ακριβείας με χρήση drone, robotics, ΑΙ, ML, machine vision, GIS κ.ά. με στόχο την αυτοματοποίηση και την μείωση του κόστους της αγροτικής παραγωγής.

Ρόλος: GIS Database και Full Stack Developer. Οποιαδήποτε εμπειρία σε machine vision είναι θετική. Results-driven προσέγγιση, με έμφαση στην ποιότητα.

Υπόβαθρο: Συναφές πτυχίο και εμπειρία και κατά προτίμηση πρότερη εμπειρία σε περιβάλλον startup.

Director of Business Development and Strategy

The Director of Business Development and Strategy will play a leading role in the company’s day to day activities related to business development, partnering, commercial planning and business operations. We are looking for a talented, passionate, and team-oriented individual who will help drive our business strategy forward. The candidate will be a long-term partner, willing to invest his/her time and dedication and be rewarded with equity in the company.

Qualifications:

  • Undergraduate degree; graduate degree (MBA, PhD) preferred
  • Scientific and drug development experience is desirable
  • Strong technology, written and oral communication skills
  • History of achievement and excellence 
  • Fluency in English
  • Professionalism
  • Global mindset

Business Developer Manager

The company is seeking a motivated, extroverted and energetic individual to be hired as Business Development Manager (BDM) for an ambitious new startup company, whose goal is to revolutionize the print media industry by developing novel paper-based Internet of Thing products. The BDM informs others about company products and services and acts as the point of contact for new clients and their assigned existing clients.

Business Development Manager Responsibilities:

  • Contacting potential clients to establish rapport and arrange meetings.
  • Planning and overseeing new marketing initiatives.
  • Researching organizations and individuals to find new opportunities.
  • Increasing the value of current customers while attracting new ones.
  • Finding and developing new markets and improving sales.
  • Attending conferences, meetings, and industry events.
  • Developing quotes and proposals for clients.
  • Developing goals for the development team and business growth and ensuring they are met.
  • Training personnel and helping team members develop their skills.

Business Development Manager Requirements:

  • Bachelor’s degree in business, marketing or related field. Master’s is a big plus!
  • Experience in new technology, media or publishing sectors.
  • Experience in sales, marketing or related field.
  • Strong communication skills and IT fluency.
  • Ability to manage complex projects and multi-task within a multi-disciplinary tech/art environment.
  • Willingness to travel abroad in pursuit of new clients.
  • Excellent organizational skills.
  • Ability to flourish with minimal guidance, be proactive, and handle uncertainty.
  • Proficient in Word, Excel, Outlook, and PowerPoint.

We offer:

  • Share options in new company with possible modest compensation for the first year.
  • Flexible working hours according to your availability or studies.
  • The opportunity to become Board Member of the new company and be one the pioneers shaping the future of print and publishing.

Graphic Designer

The company is offering the opportunity for a graphic designer to help us develop a new kind of art form: combining and designing conventional graphics and electronic circuits on paper for Internet of Things (IoT) paper-based applications.

You should have an affinity for new technologies as much as for print, be ready to take risks, be curious to learn and keen to develop innovative solutions; loving books is a plus.

Experience is required in:

  • Branding / Communication design – Proficient in Photoshop, InDesign, Illustrator
  • Book design and printing productions (Screen and Offset printing)
  • Knowledge of Premiere and/or other video editing software for videos/animations is a plus.
  • Knowledge in UI/UX design is a plus
  • An artistic/conceptual approach to work is a must.

Responsibilities:

  • Design of new corporate identity and online presence.
  • Book content design, posters and other interactive paper products – coordination with printers.
  • Graphic design of touch sensors printed with electrically conductive ink along-side text and graphics on paper.
  • Collaborate with electronic and software engineers, industrial designers and content creators (print and digital) in developing new kinds of interactive paper products.
  • Animations / Design UI / UX

We offer:

  • Share options in new company with possible modest compensation for the first year.
  • Flexible working hours according to your availability or studies.
  • We believe in constant innovation and creativity – you will be able to devote 20% of your time to work on your ideas and other projects.
  • The opportunity to become Artistic Director and a pioneer in the field of Graphic Design in the emerging field of Printed Electronics.

Full Stack Lead Hardware Engineer

The company is offering the opportunity for a Hardware Engineer to help us develop innovative Internet of Things (IoT) paper-based applications and build a company that will revolutionize the Print Industry.

Requirements:

  • Experience in designing application-specific embedded solutions using low-power/embedded off-the-shelf components (e.g. ARMv7/8, ATMEL), human-computer interaction sensors (e.g capacitative) and rich connectivity (e.g. Bluetooth, WiFi, RFID). 
  • Experience and willingness to experiment with efficient integration of designs onto special purpose, small scale/layer printed circuit boards. 
  • Experience in developing accompanying drivers/firmware to integrate the solution at software level. 
  • Desire and leadership in transforming the solution with readiness to act as a full-fledged IoT (Internet of Things) endpoint, aiming at analytics and artificial intelligence plays further down the roadmap. 
  • Familiarity with touch sensors, conductive inks and Printed Electronics on flexible substrates is a plus.
  • Post-graduate degree in the above fields is a plus.
  • Curious to experiment and learn new technologies (e.g. conductive inks).

What we offer:

  • Share options in the new company plus a possible modest compensation for year 1.
  • Flexible working hours according to your availability or studies.
  • We believe in constant innovation and creativity – you will be able to devote 20% of your time to work on your ideas and other projects.

Opportunity to become a pioneer in the emerging field of Printed Electronics working within a multidisciplinary team of illustrators, industrial, graphic and interaction designers.

Digital Marketing Associate

We are looking for a motivated and creative Digital Marketing Associate to work with us on different projects and have the opportunity to expand their skills.

Qualifications:

  • Ability to multitask in a fast-paced environment.
  • Strong communication and interpersonal skills.
  • Organization skills, with the ability to prioritise time-sensitive assignments.
  • Strong computer skills and ability to quickly learn technical applications and processes.
  • Highly creative with an ability to devise digital campaigns.
  • Having an understanding of SEO and SEM, as well as PPC.

Responsibilities:

  • Creation and revision of content material for press releases, newsletters, email (drip) campaigns, social media campaigns and blog posts.
  • Contribute ideas for promotional events or activities and organise them efficiently.
  • Create and submit weekly and monthly performance reports.
  • Monitor competition and provide ideas to stand out.
  • Stay up to date with digital technology trends.

Benefits:

  • Exciting and friendly work environment.
  • Build a strong portfolio.
  • Networking and collaboration with the startup community.
  • Potential of turning an internship into a full-time job.

Senior Backend Engineer

Type: Full-Time

Department: Product/Technology

Location: Athens, Greece

Reports to: VP of Engineering

Supervises: Junior engineers

Description

We are an international team of engineers, educators, and designers rethinking education from the ground up. We are building an e-learning platform offering high quality education powered by amazing teachers supported by cutting edge technology and operations. We are based in Athens.

Responsibilities

  • Drive technology initiatives to improve the scalability, resilience, and performance throughout our platform.
  • Mentor engineers and help them grow to their full potential.
  • Be a thoughtful leader and actively engage in continuously improving practices and methodology across the company.
  • Collaboratively work with talented engineers, data scientists, product managers and UX designers to deliver quality software features to our users.
  • Work with Product and Management to translate product requirements into clear technical design specifications.
  • Work with educators to digitize their datasets and schemas and potentially provide tooling to help limit human errors.
  • Produce high quality implementations for back-end services and data storage with high quality code coverage and testing.
  • Perform code reviews for other engineers.
  • Work with the front-end team to deliver the right solution.
  • Deploy web applications in the cloud that are easy to maintain and scale via a proper Continuous Integration and Deployment process.
  • Work in a startup environment with tight timelines and occasionally changing product requirements.

Basic Qualifications

The candidate should:

  • Have a bachelor’s degree in computer science or similar discipline.
  • 5+ years of experience in web and software development
  • At least 4 years of experience in Python
  • Strong understanding of algorithms and data structures
  • Strong understanding of relational and NoSQL databases
  • Strong understanding of Object-Oriented Programming Principles
  • Strong understanding of unit, integration, regression, functional and load testing principles
  • Strong understanding of application and networking security
  • Strong understanding of RESTful API usage and design principles
  • Comfortable using command-line interfaces
  • Proficiency in Git, SVN or another version control system
  • A track record of writing high-quality, well-tested and readable code
  • Proficiency in English (Michigan or Cambridge is required)
  • Be a team player
  • Be comfortable in an agile startup environment where things are not always spelled out for you and you can take the lead.
  • Be detail-oriented and disciplined

Preferred Qualifications

  • Strong written and spoken communication skills
  • Proficiency in a cloud hosting platform like AWS
  • Have excellent written and verbal communication skills
  • Studies in a reputable university abroad
  • Experience working in education or an education technology company
  • Work experience in a fast growing or established organization in London/New York

Important Note

We are an organization that provides substantial upsides; we have 3 drivers; an open door policy, full transparency and a passion for perfection.

This is an amazing opportunity for driven individuals who want to learn how to work effectively from a greatly accomplished and international workforce. This is also an opportunity to realize that the true upside is not a seemingly risk-free environment in a big, bureaucratic, politics-ridden company that hands out discretionary, highly taxed bonuses, but a combination of salary and equity.

Benefits

  • Competitive salary
  • Equity
  • Family tuition discount
  • Flexible hours
  • Proximity to the subway (5 minutes’ walk)

We are an Equal Opportunity Employer.

Senior Frontend Engineer

Description

We are an international team of engineers, educators, and designers rethinking education from the ground up. We are building an e-learning platform offering high quality education powered by amazing teachers supported by cutting edge technology and operations. We are based in Athens.

Responsibilities

  • Write HTML, CSS and a lot of JavaScript (We use Reactjs and Redux)
  • Build elegant, clean and responsive interfaces appealing to students, parents and educators
  • Participate in UX and code reviews

Basic Qualifications

  • 5+ years of experience in web and software development
  • At least 3 years of experience in JavaScript, React and Redux 
  • At least 5 years of experience in HTML and CSS
  • Strong understanding of algorithms and data structures 
  • Strong understanding of Object-Oriented Programming Principles
  • Strong understanding of unit, integration, regression, functional and load testing principles
  • Strong understanding of RESTful API usage and design principles
  • Basic understanding of application and networking security
  • Basic understanding of User Experience Processes and User-Centered Design
  • Proficiency in Git, SVN or another version control system
  • A track record of writing high-quality, well-tested and readable code

Preferred Qualifications

  • Some experience in Angular, Vue, JQuery, LESS and other front-end technologies is a plus
  • Proficiency in a cloud hosting platform like AWS
  • Proficiency in using command-line interfaces
  • Strong written and spoken communication skills
  • Studies in a reputable university abroad
  • Experience working in education or an education technology company
  • Work experience in a fast growing or established organization in London/New York
  • Proficiency in English (Michigan or Cambridge)

Important Note

  • We are an organization that provides substantial upside
  • We have 3 drivers; Open door policy, full transparency and passion for perfection
  • This is an amazing opportunity for driven people who not only want to learn how to work effectively from super accomplished international people but also realize that the real upside is a combination of salary and equity and not a "risk free" environment in a big bureaucratic, politics ridden, company that hands out discretionary, highly taxed, bonuses

Benefits

  • Competitive salary 
  • Equity
  • Family tuition discount
  • Flexible hours
  • Proximity to the Subway (5 min walk)

We are an Equal Opportunity Employer.

Αρχιτέκτονας ή Μηχανικός Τεχνολογιών Πληροφορικής (IT Architect or Engineer)

Ο συνεργάτης αυτής της θέσης είναι επιθυμητό να διαθέτει τα κάτωθι χαρακτηριστικά:

  • Καλή γνώση μεθόδων ανάλυσης δεδομένων (ή/και Big Data), SQL και γλωσσών προγραμματισμού R ή Python ή ανάπτυξης generic γλώσσας.
  • Καλή γνώση Στατιστικής ή Οικονομετρίας ή μεθόδων Μηχανικής Μάθησης (Machine Learning) ή τεκμηριωμένη διάθεση να αφιερώσει χρόνο για την απόκτηση ενός ή περισσότερων εκ των άνω γνώσεων.
  • Αναλυτικό πνεύμα, συμπληρωματικό προς τις τεχνικές του γνώσεις προκειμένου να επικοινωνεί και να συνεισφέρει ενεργά στην ερμηνεία των υπό ανάλυση δεδομένων.
  • Διάθεση και όραμα να αξιοποιήσει τις γνώσεις του στο διαρκώς αναπτυσσόμενο πεδίο της Κυκλικής Οικονομίας.
  • Διάθεση να ενταχθεί σε μια αποφασισμένη ομάδα επαγγελματιών και να υλοποιήσει ένα πρωτότυπο επιχειρηματικό σχέδιο με μακροπρόθεσμους στόχους.

Χημικός ή Χημικός Μηχανικός (Chemist or Chemical Engineer)

Ο συνεργάτης αυτής της θέσης είναι επιθυμητό να διαθέτει τα κάτωθι χαρακτηριστικά:

  • Καλή γνώση ή/και προηγούμενη τεχνική ή/και επαγγελματική εμπειρία σε θέματα διαχείρισης απορριμμάτων, διαχείρισης βιομηχανικών αποβλήτων, ανακύκλωσης, βιομηχανικής συμβίωσης ή/και συναφών πεδίων. 
  • Καλή γνώση ή/και προηγούμενη τεχνική ή/και επαγγελματική εμπειρία στην Υπολογιστική Χημεία (Computational Chemistry) συνοδευόμενες από γνώσεις προγραμματισμού.
  • Αναλυτικό πνεύμα, συμπληρωματικό προς τις τεχνικές του γνώσεις, προκειμένου να επικοινωνεί και να συνεισφέρει ενεργά στην ερμηνεία των υπό ανάλυση δεδομένων.
  • Διάθεση και όραμα να αξιοποιήσει τις γνώσεις του στο διαρκώς αναπτυσσόμενο πεδίο της Κυκλικής Οικονομίας.
  • Διάθεση να ενταχθεί σε μια αποφασισμένη ομάδα επαγγελματιών και να υλοποιήσει ένα πρωτότυπο επιχειρηματικό σχέδιο με μακροπρόθεσμους στόχους.

Data Scientist

  • Over 3 years of experience in the marketing analytics arena
  • Master’s degree or higher in Statistics, Business Analytics, Mathematics, Economics or other quantitative discipline
  • Exceptional data/ analytical skills and demonstrable attention to detail and curiosity
  • Experience building logistic and linear regression solutions as well as knowledge of machine learning and other alternative methodologies preferred
  • Experience with SAS, R, SQL, or Python required
  • Experience with MS Office (Word, Excel, Access, PowerPoint)
  • Experience with Hadoop, Hive, Impala a plus
  • Experience with UNIX/ LINUX preferred
  • Experienced at effectively supporting client-special projects and deliverables
  • Ability to clearly explain work done to other team members and internal/ external business partners
  • Ability to translate business objectives into an analytical agenda
  • Basic understanding of digital analytics and ecosystem

Marketing Data Analyst

Data-driven decision-making is taking the answers to questions like who, when, where, what message, and making those answers actionable.

The Marketing Data Analyst develops and supports data-driven processes directed to improve member acquisition, loyalty, and retention. This role will be seen as a strong and curious participant within the BI community, providing thought and growing expertise within numerous analytical capability areas.

Job Duties and Responsibilities

  • Builds and implements effective new member acquisition and reactivation statistical response models for targeted media channels.
  • Develops and operationalizes effective member modeling; partners with internal teams to develop, implement and measure actions.
  • Delivers standardized marketing measurement and reporting for targeted marketing channels aligned with specific business and member goals.
  • Supports the creation and implementation of a comprehensive member segmentation strategy driving investment and communication decisions.
  • Supports personalization strategies for both on and off-line channels from a data and analytics perspective.
  • Partners with internal targeted marketing channel owners to deliver analytics to meet their specific ROI goals.
  • Partners with the marketing research team to optimize use of market, prospect and member data for both new and open club membership decisions.

Position Requirements

  • Bachelor’s Degree in Economics, Strategic planning, Digital Marketing, Statistics, or related field.
  • Over 3 years of related work experience.
  • Experience with advanced analytic/data science techniques, such as multivariate regression analysis, predictive modeling, logistic regression, factor analysis, response prediction, advertising effectiveness, consumer profiling.
  • Understanding of metrics: Media (e.g. impression, GRP, CPV etc.), Measurement analytics, Quantitative business measures (LTV, ROI, Effectiveness, etc.), Statistics (Correlations, sample sizing, t-value VIF etc.)
  • Capability/Propensity to Learn SAS, SPSS, R or any other advanced analytics software package.

Baseline understanding of integrated direct marketing principles and cross-channel marketing measurement and analytic strategies.

We are seeking technologists with α strong passion to stay on the cutting edge of technology.

Requirements

  • A skilled designer fluent in modern web design best practices including all aspects of responsive web design
  • Proficiency in Photoshop, Illustrator, Adobe XD/Sketch or other visual design and wire-framing tools
  • Experience creating graphical assets and implementing them in code
  • Expertise creating clean code from your designs using HTML/CSS
  • The ability to demonstrate logic and reasoning behind designs
  • Ability to error check, proofread and thoroughly test their own work.
  • Experience with GitHub or similar cloud-based versioning control system
  • At least 3 years’ experience in a relevant position

Soft Skills

  • Team Player
  • Passionate explorer and problem solver
  • Ability to learn new technologies and methodologies

Financial Analyst

This investment analyst job description includes budgeting, forecasting, financial modeling, valuation, and looking at investments, while an Investment Analyst will exclusively look at investment opportunities.

Focus on financial modeling, finance, Excel, business valuation, budgeting/forecasting, PowerPoint presentations, accounting and business strategy.

Desired Experience:

  • Over 3 years of relevant working experience, ideally in an FMCG manufacturing/plant environment
  • Bachelor’s degree in Accounting/Finance/Economics; Master’s Degree or MBA will be considered an asset
  • Very strong knowledge of SAP (specifically FI/MM) required
  • Microsoft Excel (e.g. Pivots, Lookups, Macro’s) and PowerPoint
  • Strong analytical and reasoning skills
  • Excellent reporting, presentation and communication skills
  • Teamwork spirit, learning agility and ownership mindset
  • Fluency in Greek and an advanced level of English (both orally and in writing)

Requirements

  • Proven working experience as an Investment analyst
  • Solid understanding of financial set-up, procedures, statistics and economics
  • Excellent investment analysis software user
  • Strong numerical skills
  • Excellent quantitative and qualitative analytical skills
  • BS degree in Finance, Accounting or related field

Chief Technology Officer

We are hiring a Chief Technology Officer for our start-up. We are looking for someone with development experience (front-end, back-end and mobile). You will be responsible for translating the business goals of the company into technological solutions. This includes the creation of the MVP and the build out and hiring of the technology team. Thereafter you will lead the tech team in the development, implementation and oversight of the company’s technology strategy.

You should be a strategic thinker, an effective communicator and an expert in technological development. You will work directly alongside the co-founders and will act as both a technology and a business expert, making decisions that will impact the current and future operations of the company.

Description

HOMI seeks to revolutionize the home selling process by providing expert advice and acting exclusively for the seller in order to put control back in their hands. Through technology, we strive to simplify each step of the selling process in order to make the experience easier and more comfortable. Our objective is to bring trust, honesty and integrity to the real estate market by offering an excellent customer experience. For buyers, transacting with HOMI means viewing world-class listings, 24/7 communication, negotiating directly with the seller and a tech-enabled and streamlined closing process. HOMI has been invited to join the 7th round of the EGG incubation program from June 2019 onwards for twelve months.

Content Creator (Intern)

The Content Creator should have a creative mind and write clear, persuasive and original copy in support of brand marketing and sales goals across digital channels.

Main Responsibilities

Take over content creation for all of our company social media accounts and collaborate with the Digital Marketing department to achieve community growth and interaction.

  • Researching industry-related topics
  • Preparing well-structured drafts using digital word processing and publishing platforms
  • Creating and distributing marketing copy to advertise our company and products

Essential Skills

  • Demonstrate excellence in writing, spelling and grammar.
  • Ability to take direction and absorb information quickly.
  • A self-starter, comfortable in a fast-paced environment, collaborative and flexible.
  • A master of creative messaging strategies and of different voices for different audiences.
  • Ability to multi-task, self-organize and work under deadline pressure.

Education and Experience

  • Bachelor’s Degree in Marketing, Journalism, Communications or other relevant field or relevant work experience (1+ year).
  • Native level English and Greek.
  • Experience in a business-to-business (B2B) environment is considered a plus.
  • Experience in Tourism is considered a plus.

Please share samples of your work (portfolio or links to published articles) before the event through mail at sales@inomodesign.com

Benefits

A young and dynamic team sharing our love for design, tourism and architecture. You will have the opportunity to work alongside other creative people (including other digital marketing managers) and as our own team evolves and grows, there will be plenty of opportunities for training in your fields as well as in general skills. Flexible working hours and relaxed office environment.

Digital Marketing (Social Media and Ads) Intern

Responsibilities:

  • Market research for potential clients (businesses) and maintenance of client database.
  • Market research regarding direct and indirect competitors.
  • Liaise with experienced strategy and innovation consultants that we collaborate with in order to refine research activities and get feedback.
  • Liaise with clients by email and telephone.
  • Brainstorm with the co-founders on a monthly basis in order to refine the marketing calendar and strategy.
  • You will have the opportunity to come up with your own ideas and develop your own project for INOMO during the internship. 
  • Flexible working hours according to your availability and studies.

Requirements:

  • Great research skills and creative way of thinking.
  • Proficient in Excel and Microsoft Office.
  • Excellent communication skills both in Greek and in English.
  • Social media savvy.
  • During the last year of your Bachelor or Master’s Degree in Marketing related studies. New Graduates -up to two years- are also acceptable.

Benefits:

A young and dynamic team sharing our love for design, tourism and architecture. You will have the opportunity to work alongside other creative people (including digital marketing managers) and as our own team evolves and grows, there will be plenty of opportunities for training in your fields as well as in general skills. Flexible working hours and relaxed office environment. 

Sales Representative – Commission-based salary

We’re looking for a results-driven sales representative to actively seek out and engage customer prospects. Commission based collaboration. 

Responsibilities:

  • Cold Calling - Mailling
  • Arrange B2B Meetings - Present, promote and demonstrate products/services using solid arguments to existing and prospective customers.
  • Establish, develop and maintain positive business and customer relationships.
  • Achieve sales targets and outcomes within schedule.
  • Continuously improve through feedback.

Benefits

Salary via Commissions. A young and dynamic team sharing our love for design, tourism and architecture. You will have the opportunity to work alongside other creative people (including digital marketing managers) and as our own team evolves and grows, there will be plenty of opportunities for training in your fields as well as in general skills. Flexible working hours and relaxed office environment.

Business Operations and Customer Support Intern

You will work with Operations staff to complete independent projects and/or provide support in the areas of logistics, production, event management, in-house management and contract administration. 

Responsibilities

  • Listen and respond to customers’ needs and concerns
  • Provide information about products and services
  • Review or make changes to customer accounts
  • Handle returns or complaints
  • Record details of customer contacts and actions taken
  • Research answers or solutions as needed
  • Refer customers to supervisors, managers or others who can help
  • Create process routings with guidance from the founder 
  • Data entry, filing, spreadsheet management
  • Attend with Operations Department
  • Assist the team where needed
  • Track and manage orders
  • Organize and maintain database of Orders

Requirements:

  • Great research skills and creative way of thinking.
  • Proficient in Excel and Microsoft Office.
  • Excellent communication skills both in Greek and in English.
  • Social media savvy. 
  • During the last year of your Bachelor or Master’s Degree in Marketing related studies. New Graduates -up to two years- are also acceptable.
  • Ability to work independently and in teams
  • Ability to take and publish meeting minutes
  • Ability to publish the weekly status report

Benefits

A young and dynamic team sharing our love for design, tourism and architecture. You will have the opportunity to work alongside other creative people (including digital marketing managers) and as our own team evolves and grows, there will be plenty of opportunities for training in your fields as well as in general skills. Flexible working hours and relaxed office environment.

Information Technology Assistant and Web Developer Assistant

Αρμοδιότητες

  • Διαχείριση, υποστήριξη και συντήρηση εταιρικής ιστοσελίδας και βάσης δεδομένων.
  • Υποστήριξη και αναβάθμιση των εταιρικών PC, Windows, συστήματος μηχανογράφησης και λοιπών λειτουργικών και λογισμικών συστημάτων.
  • Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας (server και PC User Backups).
  • Υποστήριξη εταιρικού δικτύου (wi-fi, cable, network settings).
  • Διαχείριση IT equipment και IT storage.
  • Επίλυση προβλημάτων hardware και software.
  • Συμμετοχή σε εκθέσεις και επιχειρηματικούς διαγωνισμούς του startup ecosystem.

Δεξιότητες

  • Ευχέρεια στην επικοινωνία, προσαρμοστικότητα, ομαδικό πνεύμα εργασίας.
  • Κουλτούρα συνεργασίας και αποτελεσματικότητας στην επίτευξη των στόχων και στην επίλυση προβλημάτων.
  • Άριστη γνώση αγγλικών.
  • Σχεδιασμός, ανάπτυξη και συντήρηση web εφαρμογών.
  • Απαραίτητες γνώσεις PHP, Javascript, HTML5, CSS, Java Web Services.
  • Επιθυμητές γνώσεις Linux.
  • Ικανότητα εργασίας εντός προθεσμιών.

Digital Marketing and Communications Assistant

Αρμοδιότητες

  • Διαχείριση Social Media Networks.
  • Γνώσεις Digital Marketing.
  • Προετοιμασία εταιρικών παρουσιάσεων
  • Επιμέλεια του design όλων των παρουσιάσεων και του newsletter
  • Content Creation για marketing material - posts, newsletters, site, δελτία τύπου
  • Δημιουργία και υλοποίηση των marketing plans

Δεξιότητες

  • Ευχέρεια στην επικοινωνία, προσαρμοστικότητα, ομαδικό πνεύμα εργασίας.
  • Κουλτούρα συνεργασίας και αποτελεσματικότητας στην επίτευξη των στόχων και την επίλυσης προβλημάτων.
  • Growth hacking marketing
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ

Business and Data Analyst

Ως βοηθός Business and Data Analyst της εταιρίας θα εργάζεσαι με την ομάδα που αναπτύσσει το προϊόν και θα αποτελείς τον ενδιάμεσο κρίκο ανάμεσα στην ομάδα ανάπτυξης του προϊόντος, τα άτομα που αναλαμβάνουν τα operations και τους πελάτες. 

Ρόλος και Αρμοδιότητες

  • Παρακολούθηση της ανάπτυξης του προϊόντος για έλεγχο τήρησης των business προδιαγραφών
  • Ανάλυση επιχειρήσεων / Ανάλυση δεδομένων και ανάπτυξη εφαρμογών.
  • Sales and Market Analysis από διαθέσιμες πηγές (CRM-ERP).
  • Business Intelligence / Σύνθετες εφαρμογές αναφοράς.
  • Συνεργασία με τους υπεύθυνους προϊόντων για τη βελτίωση του προϊόντος ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του χρήστη.
  • Συμπλήρωση του χάσματος ανάμεσα στις απαιτήσεις και τις έννοιες υψηλού επιπέδου των προϊόντων και τις σαφείς προδιαγραφές που θα καθοδηγούν το έργο της ομάδας product development.
  • Υποστήριξη ομάδας πωλήσεων με παροχή στοιχείων
  • Έρευνα εταιρειών για ανεύρεση νέων συνεργατών/πελατών και για την καταχώρηση δεδομένων σχετικά με αυτές. 
  • Παροχή επιχειρηματικής υποστήριξης για τη βάση δεδομένων.
  • Αλληλεπίδραση με την ομάδα λειτουργιών πελατών για να ευθυγραμμίζεται το προϊόν με τις ανάγκες του πελάτη.
  • Συμπλήρωση των ProForms του πελάτη για την ενημέρωση του προφίλ συνεργάτη στη βάση δεδομένων πελατών.
  • Πέρασμα των κατάλληλων πληροφοριών που λαμβάνονται στην ομάδα ανάπτυξης προϊόντος.

Engineer Researcher

Medinevo is a bioengineering company that provides mechanical solutions regarding muscle injuries and human functions. The company comprises of four separate pillars:

  • Bioengineering experiments in soft tissues and bones
  • Mathematical modeling
  • Mechanical simulation in ANSYS, ABAKUS, COMSOL with coding definitions in FORTRAN90, C++, PYTHON
  • Post processing analysis, product design

We are looking for a partner with a background in engineering, passionate about research that is available for long term projects. 

Responsibilities

  • Mechanical analysis in commercial software
  • Optimization codes
  • Post processing of mechanical models

Requirements

  • Engineering background
  • Programming experience for mechanical issues
  • Statistical perception
  • Materials perception (use of complex, Hyper elastic materials)
  • Computational Fluid Dynamics experience, Finite Elements Analysis experience, Fluid Struction Interaction analysis

Full time or part time position with salary and insurance, 2 month maximum professional training, career opportunities.

Social Media Expert

Πρακτική Άσκηση – 8μηνο

Περιγραφή Εργασίας

Ο Social Media Expert είναι υπεύθυνος για τις καμπάνιες της εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και για την υλοποίηση της στρατηγικής για το brand awareness. Ως μέλος της ομάδας μας θα δημιουργείς και θα ποστάρεις υλικό (πχ. άρθρα, κείμενα, κτλ) και θα διαχειρίζεσαι τις καμπάνιες μάρκετινγκ.

Οι αρμοδιότητές σου περιλαμβάνουν:

  • Σχεδιασμό και εφαρμογή της στρατηγικής social media και την εναρμόνισή της με τους στόχους μας
  • Στοχοθεσία και αποτύπωση του ROI
  • Δημιουργία, επεξεργασία, δημοσίευση υλικού καθημερινώς (πχ. κείμενα, φωτογραφίες, βίντεο, νέα, κτλ)
  • Δημιουργία και παρακολούθηση SEO και των αντίστοιχων μετρήσεων της ιστοσελίδας
  • Επικοινωνία με followers αν χρειαστεί και παρακολούθηση των reviews
  • Πρόταση και εφαρμογή πρωτοβουλιών για αύξηση του awareness

Απαιτούμενα Προσόντα

  • Πτυχίο (ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ) σε Επικοινωνία, Μάρκετινγκ, ΜΜΕ, Δημόσιες σχέσεις ή Δημοσιογραφία
  • Γνώση του Facebook Ads Manager για τη δημιουργία και διαχείριση των καμπανιών
  • Δεξιότητες συγγραφής, επεξεργασίας κειμένων/φωτογραφιών/βίντεο, παρουσίασης και επικοινωνίας
  • Δυνατότητα να φτιάχνει δημιουργικό υλικό
  • Γνώσεις SEO, keywords και Google analytics
  • Εμπειρία σε social networking & analytics tools
  • Άριστη γνώση Αγγλικών

UX/UI Designer

Πρακτική Άσκηση – 8μηνο

Περιγραφή Εργασίας

Ο UI/UX Designer είναι υπεύθυνος να δημιουργήσει animated videos, παιχνίδια και γραφιστικό υλικό από ένα ήδη υπάρχον εκπαιδευτικό υλικό και χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες εφαρμογές. Επίσης χρειάζεται να εκτελέσει όλα τα στάδια visual design για να κάνει την μαθησιακή εμπειρία του χρήστη όσο το δυνατόν πιο απλή και εύχρηστη. 

Οι αρμοδιότητές σου περιλαμβάνουν:

  • Μετατροπή γραπτού εκπαιδευτικού υλικού σε ψηφιακό (πχ. βίντεο)
  • Δημιουργία παιχνιδιών για μάθηση με τη χρήση κατάλληλων εφαρμογών (πχ. second life)
  • Δημιουργία λύσεων που είναι εύχρηστες, αποτελεσματικές και ελκυστικές για τον μαθητή
  • Δημιουργία υλικού και social media για την προώθηση των μαθημάτων

AI Expert – Machine Learning

Πρακτική Άσκηση – 8μηνο

Περιγραφή Εργασίας

Θα χρησιμοποιείς δεδομένα από εκπαιδευτικά τεστ, αξιολογήσεις, παιχνίδια και ερωτηματολόγια για να δημιουργείς αλγορίθμους με στόχο την προσωποποίηση της εκπαίδευσης.

Ως μέλος της ομάδας, θα αναλάβεις μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις μας και η δουλειά σου θα έχει αντίκτυπο στην εμπειρία των εκπαιδευομένων. Θα εξασφαλίσουμε ότι οι μαθητές μας εκπαιδεύονται μόνο στα κενά που έχουν χωρίς να επαναλαμβάνουν άχρηστη πληροφορία και ότι ο τρόπος που τους δίνεται το υλικό είναι αυτός με τον οποίο μαθαίνουν καλύτερα.

Οι αρμοδιότητές σου περιλαμβάνουν:

  • Τη δημιουργία μηχανισμού adaptive content που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να βλέπουν μόνο πληροφορίες που τους λείπουν
  • Τη δημιουργία μηχανισμού adaptive learning styles όπου δίνει στους χρήστες το υλικό με μέσα που βασίζονται στον τρόπο που μαθαίνουν καλύτερα
  • Τη δημιουργία ενός Digital assistant (trainer) που θα βοηθάει το χρήστη να πλοηγείται
  • Την προσωποποίηση της μαθησιακής εμπειρίας
  • Τον εντοπισμό οποιωνδήποτε άλλων σχετικών προβλημάτων και κατάθεση ιδεών και προτάσεων προς επίλυσή τους
  • Ευχέρεια στον γραπτό και τον προφορικό λόγο

Σύμβουλοι Πωλήσεων

Η Recytrust, η υπηρεσία ανακύκλωσης που συνδέει επιχειρήσεις και συλλέκτες απορριμμάτων με προηγμένες εφαρμογές τεχνολογίας αιχμής, αναπτύσσεται και αναζητεί συμβούλους πωλήσεων και σας προσκαλεί σε ανοιχτή συνέντευξη υποψηφίων.

Θες να προσφέρεις εθελοντικά τον χρόνο σου, να αναπτύσσεις τις δεξιότητές σου, να γίνεις μέρος της αλλαγής και να προσφέρεις στο κοινωνικό σύνολο;

Θες να βοηθήσεις στον καθαρισμό πλαστικού από τη θάλασσα, στη δημιουργία θέσεων εργασίας και στην προώθηση της ιδέας της ανακύκλωσης;

Αν σας ενδιαφέρει η ανακύκλωση απορριμμάτων, η ιχνηλασία τους και η εφαρμογή τεχνολογιών IoT και blockchain, ελάτε στην ομάδα της Recytrust! Θα σας εκπαιδεύσουμε και σε soft skills, οπότε get prepared.

Graphic Designer

Experience is required in:

  • Branding/Communication design - Proficient in Photoshop, InDesign and Illustrator.
  • Book design and printing productions (screen and offset printing).
  • Knowledge of Premiere and/or other video editing software for videos/animations is a plus.
  • Knowledge of UI/UX design is a plus.
  • An artistic/conceptual approach to work is a must.

Financial Analyst

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο Ανώτατης Σχολής Οικονομικών, επιθυμητές μεταπτυχιακές σπουδές (εάν υπάρχουν).
  • SAP, ΜS Office με ιδιαίτερα καλή γνώση MS Excel.
  • Άριστη γνώση Αγγλικής
  • Δυναμική προσωπικότητα με ηγετικές ικανότητες.
  • Συστατικές επιστολές

Αρμοδιότητες:

  • Ευθύνη του χρηματοοικονομικού σχεδιασμού.
  • Προγραμματισμός και παρακολούθηση των ταμειακών ροών.
  • Διαχείριση τραπεζικών θεμάτων.
  • Σύνταξη προϋπολογισμών, περιοδικών οικονομικών αποτελεσμάτων και ετήσιων οικονομικών καταστάσεων.
  • Επίβλεψη της συμμόρφωσης με τις φορολογικές και ασφαλιστικές υποχρεώσεις.

Digital Media Manager Internship

Skills and Requirements

  • Brand awareness development and online reputation
  • Planning and goal setting
  • SEO and content management
  • Visual Design and Web Development Strategy
  • Promotion and engagement strategy through social advertising
  • Motivated, creative, with passion for connecting with future customers
  • Good knowledge of the digital environment (social media, e-acquisition, bot, mobile trends etc.)

Schedule:
Part Time: Yes

Administrative Position
Working experience: 1-4 years of experience, early career 

Location:
The position is based in Athens. The successful candidate should be able to work remotely and join team meetings at least twice a week

Contract:
2-6 months

Trial work Period:
3 weeks

Required Formation:
Business School or Engineering School
Digital specialization and/or entrepreneurship specialization or experiences are a plus

Freelance Events Manager

Skills and Requirements 

  • Organization, planning, team working and problem solving
  • Communication, attention to detail, consistency
  • Customer Service and interpersonal skills
  • Able to take initiative, stay focused and be calm under pressure
  • Working to deadlines
  • Computer skills
  • Negotiations skills
  • Control events from conception to clean up

Schedule:

Part Time: Yes

Administrative Position

Working experience: 1-4 years of experience, early career

Location:

The position is based in Athens but the candidate must be flexible to work in various locations within the region of Greece, depending on the project’s needs. The successful candidate should be able to work remotely and join team meetings at least twice a week

Contract: Minimum duration of 9 months

Trial work Period: 2 months

Salary: 25% of project net income

Freelance Senior Fundraising Manager

Duties:

  • Develop goals and plan for raising money
  • Identify and explore donor pools
  • Personally handle VIP donors
  • Write grant proposals and manage endowments
  • Plan fundraising events such as dinners, receptions and parties
  • Develop alliances with other organizations
  • Work collaboratively to enhance fundraising efforts
  • Work in contact with the CEO and the board, apprising them of fundraising successes

Skills and Requirements: 

  • Excellent written and spoken communication skills
  • Presentation skills
  • Ability to motivate and manage others
  • Excellent organization skills
  • Working to deadlines
  • Computer skills
  • Negotiations skills
  • Budget management skills
  • Ability to work under pressure

Schedule:

Full Time: Yes

Administrative Position

Working experience: 5-9  years of experience, mid career stage

Location:

The position is based in Athens. The successful candidate should be able to work remotely and join team meetings at least twice a week

Contract:

Minimum duration of 12 months

Trial work Period:

3 months

Salary:

To be discussed at interview

Required Formation:

-Prior experience in areas such as sales and marketing is welcomed

-Know how to deliver a number of workable creative ideas to hit fundraising targets, within a budget

Research and Development Internship

Duties:

  • Responsible for research, planning and implementing new programs and protocols into the organization in the field of policy framework and business
  • Keep track of all costs related to the creation of new products
  • Make sure the organization is up to date and current with the most R&D developments

Educational Requirements:

Master’s Degree (Human Resources, Finance, Management)

Required Skills:

  • Leadership and management skills
  • Budgeting ability
  • Communication and presentation skills
  • Ingenuity
  • Creativity
  • Envision projects from start to finish
  • Pay attention to details 
  • Solving problems fast

Schedule:
Full Time: Yes

Administrative Position
Working experience: 1-4 years of experience, early career 

Location:
The position is based in Athens. The successful candidate should be able to work remotely and join team meetings at least twice a week

Contract: 2-6 months

Trial work Period: 3 weeks

Web Designer

We are looking for a Web Designer who will be responsible for creating the user interface of our gamified platform. Primary duties include conceptualizing and implementing creative ideas. You will be working closely with our web development team to ensure a proper and hassle-free implementation. 

To be successful in this role you will need to have excellent visual design skills and be proficient in graphic design software such as Adobe Photoshop and Adobe Illustrator, Adobe XD/Sketch or other visual design and wire-framing tools. 

Role Responsibilities: 

  • Conceptualizing creative ideas on developing game elements like maps, frames, scenarios, and levels of difficulty. 
  • Testing and improving the design of the platform. 
  • Establishing design guidelines, standards, and best practices. 
  • Maintaining the appearance of websites by enforcing content standards. Communicating design ideas using user flows, process flows, site maps and wireframes. 
  • Incorporating functionalities and features. 
  • Designing sample pages including colours and fonts. 
  • Preparing design plans and presenting the website structure.

Role Requirements:

  • A diploma in a related field. 
  • Proficiency in graphic design software, including Adobe Photoshop, Adobe Illustrator and other visual design tools. 
  • Proficiency in front-end development web programming languages such as HTML and CSS, JQuery, and JavaScript. 
  • Good use of software and other techniques for animation production. 
  • Proficient understanding of cross-browser compatibility issues. 
  • Excellent visual design skills. 
  • Up-to-date experience with international web protocols, standards, and technologies. 
  • Creative and open to new ideas. 
  • Adaptable and willing to learn new techniques. 
  • Excellent communication skills.

Sales Representative

Η εταιρεία Weddin αναζητά εκπρόσωπο πωλήσεων για την εύρεση πελατών στον κλάδο του γάμου και της βάπτισης.

O ρόλος:

Θα μας βοηθήσεις να μεγαλώσουμε την πελατειακή μας βάση με επαγγελματίες γάμου/ βάπτισης. Ταυτόχρονα θα αναλάβεις την πλήρη διαχείριση των λογαριασμών των πελατών σου (υποστήριξη και επικοινωνία).

Προσόντα:

  • Υπευθυνότητα και συνέπεια
  • Προϋπηρεσία σε Πωλήσεις B2B
  • Επικοινωνιακές Δεξιότητες
  • Ικανότητα Διαπραγμάτευσης 
  • Ικανότητα στην συντήρηση και ανάπτυξη Πελατολογίου
  • Ικανότητα Επικοινωνίας και Πνεύμα Συνεργασίας
  • Ευχάριστη Προσωπικότητα, Κοινωνικότητα, Εξωστρέφεια
  • Ικανότητα Προγραμματισμού και Οργάνωσης
  • Συμμετοχή σε εκθέσεις εσωτερικού και εξωτερικού
  • Άριστη γνώση Αγγλικών.

Ποιοι είμαστε

Tο Weddin είναι μια πολλά υποσχόμενη startup εταιρεία που συνδέει επαγγελματίες γάμου και μελλόνυμφα ζευγάρια, προσφέροντας πρωτοποριακές λύσεις και τα κατάλληλα ψηφιακά εργαλεία στους χρήστες και τους επαγγελματίες γάμου.

Τι προσφέρουμε

  • Νεανικό, φιλικό περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Γνωριμία με καινοτόμους τρόπους επιχειρηματικότητας
  • Συμμετοχή σε event και εκθέσεις σε Ελλάδα και Εξωτερικό
  • Υποστήριξη από το EGG
  • Προοπτική εξέλιξης και ανάπτυξης.

Android Developer

Η εταιρεία Weddin αναζητά Android Developer.

O ρόλος:

Θα βοηθήσεις να αναπτύξουμε το αpp μας και να βελτιώσουμε τη χρηστικότητα του.

Προσόντα:

  • Εξαιρετική γνώση της Java, Αngular 6
  • Εξαιρετική γνώση των API Android Studio και Android
  • Καλή γνώση των κοινών βιβλιοθηκών Android (Retrofit κ.λπ.)
  • Ισχυρή εργασιακή εμπειρία σε προϊόντα και υπηρεσίες Google (ειδοποιήσεις Push, Firebase, Google Maps κ.λπ.)
  • Γνώση των οδηγιών σχεδίασης Android
  • Ισχυρή γνώση των αρχών, των σχεδίων και των βέλτιστων πρακτικών σχεδιασμού του Android UI

Ποιοι είμαστε

To Weddin είναι μια πολλά υποσχόμενη startup εταιρεία που συνδέει επαγγελματίες γάμου και μελλόνυμφα ζευγάρια, προσφέροντας πρωτοποριακές λύσεις και τα κατάλληλα ψηφιακά εργαλεία στους χρήστες και τους επαγγελματίες γάμου.

Τι προσφέρουμε

  • Νεανικό, φιλικό περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Γνωριμία με καινοτόμους τρόπους επιχειρηματικότητας
  • Συμμετοχή σε event και εκθέσεις σε Ελλάδα και Εξωτερικό
  • Υποστήριξη από το EGG
  • Προοπτική εξέλιξης και ανάπτυξης

Web Developer

Αν έχεις δημιουργικότητα, ωραίες ιδέες και πολύ καλές γνώσεις προγραμματισμού είσαι ο developer που αναζητάμε!

O ρόλος: 

Θα βοηθήσεις να βελτιώσουμε το website μας και να αναπτύξουμε καινούρια features. Αν έχεις γνώσεις iOS και android development για να μας βοηθήσεις και στο app μας θα μετρήσει ως extra credit!

Προσόντα:

  • Απαραίτητη γνώση WordPress, Joomla, WooCommerce, MySQL, PHP, JavaScript
  • Άριστη γνώση Αγγλικών
  • Να μπορείς να εργαστείς ομαδικά αλλά και να μπορείς να αναλάβεις ατομικά εξ ολοκλήρου το Project

Προσόντα που θα εκτιμηθούν, αλλά δεν είναι απαραίτητα:

  • SEO, Google analytics, Αngular 6, Android/iOS development (προαιρετικά)

Ποιοι είμαστε

To Weddin είναι μια πολλά υποσχόμενη startup εταιρεία που συνδέει επαγγελματίες γάμου και μελλόνυμφα ζευγάρια, προσφέροντας πρωτοποριακές λύσεις και τα κατάλληλα ψηφιακά εργαλεία στους χρήστες και τους επαγγελματίες γάμου.

Τι προσφέρουμε

  • Νεανικό και φιλικό περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Γνωριμία με καινοτόμους τρόπους επιχειρηματικότητας
  • Συμμετοχή σε event και εκθέσεις σε Ελλάδα και Εξωτερικό
  • Υποστήριξη από το EGG

Προοπτική εξέλιξης και ανάπτυξης.

Web Designer

Αναζητούμε γραφίστα για σχεδιασμό εταιρικών εντύπων, εταιρικής ταυτότητας, επιμέλεια παραγωγής έντυπου υλικού οπτικής επικοινωνίας, διαφημιστικές καταχωρήσεις, δημιουργία web banner και σχεδιασμό ιστοσελίδων, επεξεργασία φωτογραφιών, δημιουργία animation και άλλες γραφιστικές εργασίες.

O ρόλος: 

Θα βοηθήσεις να βελτιώσουμε την παρουσίαση του app και του website μας, την εικαστική παρουσία μας στα social media και παράλληλα την γραφιστική υποστήριξη πελατών μας (logo, branding, social media) 

Προσόντα: 

  • Απαραίτητη γνώση Photoshop, Illustrator, CorelDRAW, InDesign, CSS
  • Άριστη γνώση Αγγλικών 
  • Να μπορείς να εργαστείς ομαδικά αλλά και να μπορείς να αναλάβεις ατομικά εξ' ολοκλήρου Project 

Προσόντα που θα εκτιμηθούν, αλλά δεν είναι απαραίτητα: 

  • Web design: WordPress/Joomla 

Ποιοι είμαστε

To Weddin είναι μια πολλά υποσχόμενη startup εταιρεία που συνδέει επαγγελματίες γάμου και μελλόνυμφα ζευγάρια, προσφέροντας πρωτοποριακές λύσεις και τα κατάλληλα ψηφιακά εργαλεία στους χρήστες και τους επαγγελματίες γάμου.

Τι προσφέρουμε

  • Νεανικό, φιλικό περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Γνωριμία με καινοτόμους τρόπους επιχειρηματικότητας
  • Συμμετοχή σε event και εκθέσεις σε Ελλάδα και Εξωτερικό
  • Υποστήριξη από το EGG

Προοπτική εξέλιξης και ανάπτυξης

Υπάλληλος για το τμήμα γραμματειακής υποστήριξης (backoffice)

Απαραίτητα Προσόντα

  • Άριστη γνώση Η/Υ και χειρισμού προγραμμάτων MS Office (Word, Excel)
  • Πτυχίο ή σπουδές σε ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΙΕΚ.
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 1 έτους σε αντίστοιχη θέση
  • Ικανότητα επικοινωνίας
  • Ομαδικό πνεύμα, προσανατολισμός στους στόχους/αποτελέσματα
  • Άριστη γνώση Αγγλικών
  • Ικανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης

Ποιοι είμαστε

Το Weddin είναι μια πολλά υποσχόμενη startup εταιρεία που συνδέει επαγγελματίες γάμου και μελλόνυμφα ζευγάρια, προσφέροντας πρωτοποριακές λύσεις και τα κατάλληλα ψηφιακά εργαλεία στους χρήστες και τους επαγγελματίες γάμου.

Τι προσφέρουμε:

  • Δυνατότητα εξέλιξης
  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Νεανικό περιβάλλον

Προσόντα: 

  • Απαραίτητη γνώση Photoshop, Illustrator, CorelDRAW, InDesign, CSS
  • Άριστη γνώση Αγγλικών
  • Να μπορείς να εργαστείς ομαδικά αλλά και να μπορείς να αναλάβεις ατομικά εξ' ολοκλήρου project

Προσόντα που θα εκτιμηθούν, αλλά δεν είναι απαραίτητα:

  • Web design: WordPress/Joomla

Ποιοι είμαστε

Το Weddin είναι μια πολλά υποσχόμενη startup εταιρεία που συνδέει επαγγελματίες γάμου και μελλόνυμφα ζευγάρια, προσφέροντας πρωτοποριακές λύσεις και τα κατάλληλα ψηφιακά εργαλεία στους χρήστες και τους επαγγελματίες γάμου.

Τι προσφέρουμε

  • Νεανικό, φιλικό περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Γνωριμία με καινοτόμους τρόπους επιχειρηματικότητας
  • Συμμετοχή σε event και εκθέσεις σε Ελλάδα και Εξωτερικό
  • Υποστήριξη από το egg

Προοπτική εξέλιξης και ανάπτυξης

AWS Backend Developer

We are looking for a talented AWS Backend Developer to join our dynamic and innovative start-up team. You will be playing a pivotal role in developing, deploying and supporting our Machine-Learning-based technology while delivering robust architecture for internal and external use. You will also have the opportunity to shape WhereTo’s technology strategy and development plan. We value diversity and welcome applicants from any background.

Our team:

The WhereTo team is small yet we combine a unique set of skills:

  • Business: Proven business acumen and experience in strategic marketing. In- depth understanding of the travel industry and long-standing relationships with key players in the field.
  • ML and AI: Years of commercial experience in Machine Learning and AI. Deep technical understanding and comprehensive knowledge of Cloud services, including serverless architectures. Data Science expertise including experience in Data Engineering, CI/CD and Productionisation pipelines.
  • Front End/ Visualisation: Talented visualisation skills and solid technical understanding in web development.

Responsibilities:

  • Develop and maintain overall product Cloud Architecture according to AWS Well-Architected standards.
  • Manage AWS resources, monitor their performance and set necessary alarms and controls.
  • Manage Platform Security and safeguard Customer Data Privacy.
  • Create and maintain APIs (AWS API Gateway), OAuth.
  • Build applications on serverless architecture.
  • Innovate and structure ideas, work closely with overall system architecture
  • Develop robust and intuitive features on top of an existing product
  • Working on AWS services such as: EC2, CloudWatch, DynamoDB, Kinesis, S3, SNS, SES, Lambda, Cognito, Route 53, CloudFront, SageMaker and other ML services

Ideal Candidate, Skills and Experiences:

  • 2+ years of commercial experience
  • Extensive hands-on AWS experience
  • JavaScript/Node.js and Python
  • Databases; relational (PostgreSQL, MySQL) and non-relational (DynamoDB)
  • Ability to architect scalable services
  • Ability to build serverless solutions
  • Other tools: CI, pytest, Docker, Git, Postman
  • Confident with Git version control and code reviews.
  • Can work independently and with minimum supervision.